Kyla.

Hej å hå !
Blev inget bloggande igår, satt med plugg hela kvällen. Sen blev jag bombad på sms också, för jag skickade ett sånt där sms ni vet, där det stod i början att man sett nakenbilder på dom på facebook typ, å sen ska man bläddra ner en bra bit för å se att det står där att det är ett skämt. Jag fick det smset själv igår, gick dock inte på det för har fått ett liknande förr. :p då gick jag däremot på det ;) panik fick man! Men man skrattar alltid lika mkt när man får svar på smset å folket tror på det ;) hihihi. bus är kul!
Jaa så är det, annars har det varit praktik bara. Lika trevligt som vanligt. Kommer sakna alla små sötnosar när jag slutar där på fredag. :( Det är nog det bästa dagiset jag varit på! Barnen är helt otroliga, personalen är jättetrevliga. Jag kommer ju tillbaka igen, men det dröjer ett tag.
Annars idag får jag se vad som händer, ska ta en promenad med mor sen iaf. Eller ja, jag går ju lite fortare än henne, men vi går samma vända iaf. Trotsa den kalla kylan och bege mig ut å gå/springa, med mp3n på högsta volym! Det gillar jag!
I helgen är jag sugen på fest som sagt.. i gävle såklart. Någon gävlebo som ska ha förfest på lördag? Säg till isf. ;)
Nuuu ska jag sätta mig å läsa klart skräcknovellen jag läser, sen vänta på mooor.

Pussis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nja kille & kille. Vet inte vad det är, date typ ;) själv då hur går det ??

2009-11-11 @ 12:53:45
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0