Hihi.

Hejsss! :)
Haft skola hela dagen idag, först en sjuuukt seg föreläsning. Kändes väldigt onödigt å gå på den. Höll på att somna några ggr.. har ju sovit så lite de två senaste dygnen också. :p Kommer inte ha några problem å sova ikväll iaf. På lunchen blev det Max! Alltid gott, men man blir ju sååå mätt. :O Sen på eftermiddagen hade vi seminarie från VFU:n. No problemas där heller, blev inte så mkt diskussioner å var inte examinerande heller såå. Nuuu sitter jag å pluggar, har fått en sida skriven iaf. Minst en till ska det vara, kanske två till. Får se hur det går.. först tänkte jag dra ut på en promenix med mor min, hon kommer strax. Eller ja, jag tänkte mest jogga jag. ;D

Så är det.. En föreläsning imorron kl 13-16, (JAG FÅR SOVA UT, YEEES) sen blir det ingen skola förrän nästa torsdag! Blir plugga hemma istället.. ska väl in någon dag iaf å sitta med studiegruppen. Intressant va? ;)

Hörs vettja !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0