Helg snaart.

Hej å hoj!

Sitter uppe fortfarande, tänkte lägga mig alldeles strax så jag orkar upp imorron. 7.15-13.15 går jag då, sista dagen med gosbäbisarna :( <3 haha, dom är 3-5 år, men för mig är dom bebisar.
Jaaja, sen annars imorron blir det riktigt lugnt. Kika idol åså bara.. skön fredag med andra ord. Spännnade å se vem som åker imorron.. var ju rätt säker på Eddie förra veckan, men blev Rabih. Personligen tycker jag Eddie borde åka, han är den sämsta av de som är kvar.

Jaa, har inte så mycket å komma med just nu, när jag borde sova.
Men är det någon frivillig som vill göra om min bloggdesign? Skulle betyda mycket, känner jag vill ha nytt, å orkar inte engagera mig själv i det. ;)

Godnatttt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0