Godnatt Sverige.

Nu säger jag godnatt å tack för mig. :)
Ska krypa ner nu, nervös är jag inför imorron, men det får gå hur det vill. Börjar 9 men åker med 7.40-bussen så jag hinner skriva ut papper åså. Dagen idag har bara innebärt plugg å plugg, å en powenap på eftermiddagen.

Imorron är det 1 december. Julen närmar sig, dock känner jag inga riktiga känslor inför den, det var skoj när man var liten, å det blir kul när man själv får barn sen. Men jag känner jag inte orkar bry mig om julklappar å sånt alltför mkt.. jag tackar å tar emot för det jag får, å så köper jag lite själv såklart. Höjdpunkten på Julafton enligt mig är Kalle Anka iaf, ingen jul utan den! Imorron borde julkalendern alltså börja också, jag har inte ens någon koll på vad den kommer handla om i år. :p haha. Den bästa enligt mig som varit är iaf Sunes Jul. Dom blir sämre med åren tycker jag.. :S

Nu ska jag sova, uppdaterar mer imorron. :)
Natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0