fredag med sarah.

Hejsan!

Äntligen helg! :) Den här veckan har gått fooort. Idag med.. sov till 10.30 idag, sen vid 11.30 var jag på förskolan, fick god lunch där. Så var jag där till ca 16.30, då det bara var ett barn kvar så fick jag gå hem. :) Ikväll blir det fredagsmys med Sarah, vi ska äta chips med dip å kika Idol! Blir lika trevligt som vanligt, som det alltid är att umgås med sin bästa vän! <3
Så ser min kväll ut.. imorron blir det plugg på dagen, ut å äta lite med Sarah på kvällen å sen bio som sagt. Kände mig lite krasslig igår kväll, hoppas bara inte jag börjar bli sjuk heller.. men känns bättre nu iaf.

Nuu ska jag laga mat å sen glo på tvn.

Måste bara lägga upp de här klippen, skaplig nostalgi jag känner när jag ser detta.. tänker tillbaka på när man var liten! :) MYS! Jag å mina syskon brukade alltid göra precis som Björne gör där när han skriver på väggen.. haha. Och trasdockorna var såå mys!

Ha en trevlig kväll! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-11-14 @ 06:46:36
Postat av: börnes maggasin

hei ullis! nä ja va jetteliten so brukkade ja allti titta po björne. Han värkar snel. Ja tykker peppakakkor e gott. Men de komer aldri non film nä ja eter peppakakkor.

2009-11-14 @ 06:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0