Fotspa.

Heeelloj!
Hemma igen nu, jag å Sarah for in till gävle för fotspa. Sköönt var det! :) Nu tänkte jag strax laga mat, sen ska jag åka och promenera med mamma. Sen ska jag kika på Ensam mamma söker där, har en svag aning om vilka de alla tre mammorna kommer välja. Madelene här från sandviken är jag lite osäker på, bonden verkar ju roligare iaf. :p men Helena kommer ju självklart välja 25åringen, och Ulrika kommer välja fotbollstränaren Lasse. Så äre! Sen tänkte jag å Camilla kika på en ny skräckrulle som verkar asbra! :)
Sen tänkte jag bara ladda om för en ny veckas praktik med alla sötnosar. Den sista veckan nu, så den vill jag ta vara på, för sen dröjer det ett bra tag innan jag får träffa dem igen.

Meeen ni får ha en mysig söndagkväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0