:))

Hejsan hejsan.
Sitter hemma å glor lite halvt på efterlyst, Sarah stack precis, vi har varit på en liten promenad tidigare. Tog ut pengar till henne som vi fått tillbaka till mitt kontonr, pga att det inte blir nån kryssning vid luciahelgen där. :( Synd synd tycker jag, den vart inställd, tror det var för att många hade avbokat. Men det är som det är, vi får tagga till kryssning i april istället, om inte innan också. ;) Så har vi kikat på bonde söker fru, ett måste! Spännande å följa dem, Tilde är ju klart roligast att följa. Så kom Sofia och Stina hit en sväng å var sociala också, trevligt!! :) Var lite osäker angående helgen först, Stina har ju fixat förfest inne i gävle på fredag, å sen ska dom ut på Goya. Så jag blev lite småsugen på det med, men känner ändå jag är mer sugen på Heartbreak på lördag! Dels för att lördagar är roligare att festa på, det är Idol på fredagar samt är man alltid så seg på kvällarna då. Sen gillar jag slicken mycket mer än goya! Bra musik äre där, å det funkar väl, men njääe. Får försöka fixa fler som vill festa då på lördag bara, roligare ju fler man är. :D
På lördag kommer dessutom några av årets Idoler till valbo köpcentrum! Jag å Sarah ska dit! Jag måste iaf köpa nåt snyggt att ha på mig då, så då vill jag se dom med. :) Får se vilka det blir då, antagligen några som åkt ut kanske.. späännande. ;)
Imorron går jag 7.15-14, å på fredag 7-13.15. Två sköna dagar har jag framför mig, å de ska jag ta vara på med alla söta pluttar. :) <3

Men nu blir det bara lugnt fram till sängen som snart väntar..

Natti sötnosar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0