Bio.

Gooodkväll! Eller godnatt ska jag väl säga strax åtminstone. :p
Haft en treevlig kväll med Sarah. Var å käkade good mat på Napoleon, och sen drog vi in till gävle för att kolla på "Så olika". En heelt okej svenskfilm var det, så det var värt pengarna iaf. :) Yees, så blev det hemgång å här hamnade man. Imorron är det söndag, helgerna går såå fort!!! Skönt att jag haft en nykter helg iaf, nästa helg är jag däremot festsugen :) Såå säg till om ni har nån fest på g då!
Imorron åker jag å Sarah iväg på fotspa tänkte vi, annars blir det lugnt bara imorron. Plugga lite, promenad med mamma å självklart kika sista avsnittet av Ensam mamma söker. Ett måste!

Yees, nu har jag inte så mycket mer å tillägga för tillfället tror jag.
Godnatt och puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0