Yes.

Idag känns det som fredag tycker jag, när man är ledig imorron. :) Blir jobb på fredag iaf, går 8.30-16.30 då. Finns dom som är lediga då, men inte tackar jag nej till jobb inte. ;) Bara glad att jag har morrondagen ledig. Inte för det händer nåt spec imon, men ikväll ska jag å Ture ut på galenskap. :) Eller jaa.. lite överdrivet kanske. Hon kommer iaf strax, med en cappriciossa å BEA! Mmmm..så ska vi dricka lite cider å härja. Så blir det nog steeltown eller liknande sen. Får se om vi styr upp det med några fler, annars klarar jag mig fint med Ture med. Umgås man med henne har man alltid kul! Inge snack om saken! Jag umgås med dom roligaste personerna. ;) hihi. Örsk int skriva så mycket idag. Nu är jag hungrig iaf, så hoppas hon kommer med pizzan snart. FROSSA !
Ha en nice kväll ! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

händer i helgen då kvinna ? =)

2009-05-20 @ 23:47:44
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0