TRÖK.

Jaa, jag har haft en riktigt trevlig dag idag, men nu blev det sjuuukt trist. Känner mig ensam, kom å gör mig sällskap nån!
Blev American take away med Christofer iaf, fasen vad vi åt ofta där förr. :P Men cappriciossapizzan där är rätt god må jag säga. Så efter det gick vi hem till han å var där ett tag.. inte varit i den lägenheten på ett år typ, så det var trevligt å komma dit! Har ju bott där också. :P Så sen drog vi ut på en liten promenad, var ner till Ica Maxi, köpte glass å solade. Så ringde hans farmor till honom, så hörde hon att han var med mig, så fick jag prata en snabbis med henne med. Gulltanten :) hihi. Inte pratat med henne på ett år typ heller.
 FINT väder idag, me like!
Men nuu har jag skittrökigt verkligen! Vad händer ikväll? Undra om jag ska gå på en promenad då.. eller ta en cykeltur hem till mor! Jag får se..
Imorron jobbar jag 9.30-13.30.. å tisdag 11.30-18, skönt eller vad? :D Onsdag å torsdag 9-16 å fredag 9.30-13.30 igen! wiihoo!
Jaja, ha en bra kväll, får se om jag får det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0