Trevligt!

Wee, har haft en jättetrevlig myskväll med två underbara flickor. <3 Sarah å Sofia! Käkat chips, druckit läsk, lyssnat på musik å bara pratat om allt å inget. Sen drog vi på teven efter en stund. :) Men Sofia var trött å ville hem nyss, så hakade på jag med.. blir en dag imorron också. ;D Då ses vi ju igen. Blir tacos å ESC imorron hemma hos Sarah igen, Sofia, Camilla å Sofie kommer dit också. :) MYS ! Får se hur det går för Sverige nudå.. jag tycker att det BORDE gå rätt så dåligt, för det finns så sjukt mkt bättre låtar med än sveriges. Sen finns det iofs massvis med folk med dålig musiksmak också. ;) Så vi får se.. alla tjatar om norges låt?? Fattar inte riktigt varför. Ukraina är bäst av dom jag hört. Tror jag. Vi får se imon, blir spännande!
Konstigt nog är jag inge spec trött, borde vara det när jag gått upp tidigt varje dag hela veckan. Men blir säkert det om sisådär en halvtimme. ;P Då ska jag sova, sköönt å få sova ut! Me like! Finns inget bättre än att lägga sig å sova när man är riiiktigt trött.. ojoj. Å veta att man får sova så länge man vill! ;) Många tycker även det är jobbigt å sova ensam, vi diskuterade det lite ikväll.. läste i annonsbladet igår att män sover bättre med sin partner vid sidan om, å kvinnor sover sämre? Det kan fan stämma.. jag älskar å sova ensam! Ingen som tar plats för en eller nåt. ;) Men givetvis äre skitmysigt å ha en karl bredvid sig, det ska jag inte säga ifrån om.. Men jag tycker inte det är jobbigt å sova själv! Bara när man är less på singellivet som det är jobbigt, å om man tar sällskap hem med två nykära som man vet ska gå hem å sova med varann. Då äre lite jobbigt.. Sofia vet nog vad jag pratar om. ;) Haha. :)
Blev jobb bara 4 timmar idag på dagiset.. men det var skoj. :) Barnen är sååå söta på det där dagiset. Hihi. Alla blev jätteglada idag när jag kom, skrek ULRIKA ÄR HÄR, åså kom dom fram å krama mig ;) Gospluttar! <3 Så en liten tvåårig kille har redan lärt sig mitt namn! Sånt där gör mig glad.. :)
Nej, ska väl ta å vara lite social på msn å lägga mig strax. :D SOVA <3
Godnatt sweden ! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0