Systerdag.

Äntligen helg ! Såå jävla underbart, å vädret idag har varit kanon! :) Gör det inte sämre att det ska bli lika bra imorron! WEE !
Jobbade 9.30-13.30 idag, så himla skönt den sista halvtimmen när vädret var på topp å man snart hade helg. Hihi. Så när jag slutat gick jag å satte mig på en bänk utanför köpis och solade i en timme, i väntan på att Camilla skulle komma. Vi var nämligen på köpis i tre timmar idag, jag skulle egentligen inte ha nåt, men hittade en jättesöt rosa tunika och lösnaglar ;) Så var vi på IKEA och käka korv m bröd, så sitter en skiiitgullig unge, en liten pojke på typ 3 år i en vagn å glor på oss som fan. :) Haha han var så jäävla lycklig, satt å tittade på oss och asgarvade och liksom skaka på huvet typ. Så börjar vi skratta skitmkt också, å jag börjar skaka på huvet till han jag med, vilket han tyckte var skiitkul å skrattar ännu mer. :D HAHA, så jävla söööt ! Så träffade vi på Svinto sen av en slump, så fick vi skjuts hem av honom. :) Thnx!
Grattis till kära Pappa btw, som fyller 57 år idag ! Vi köpte faktiskt en bok till honom, hihi, hoppas han gillar den. Sen fick jag liljekonvaljer idag också på dagiset, av en mamma till en liten kille som ska gå hem på sommarlov. Alla som jobbar på avdelningen fick det, men inte hade jag väntat mig det som bara är vikarie. Men såå jävla gulligt iaf, hihi. :) Så dom lämnade vi hos pappa med, dom hade ju legat i min väska hela dagen å blivit en aning torra. :P
Så köpte vi pizza bara.. mums! Så ikväll har vi varit ute på en sköön promenad! Mys det, lite dåligt med folk ute bara, hade tänkt vi skulle träffa på några roliga. :P Men nu är vi bara hemma här å har trååkigt, Camilla ska åka hem strax dessutom. Blir väl å lägga sig i hyfsad tid ikväll.. imon blir det ju feest ;) Jag å Sarah ska grilla först, så får vi hoppas kvällen blir kanoners sen! Men det tvivlar jag inte på.
Måste handla på systemet imorron förresten.. vi gjorde ju det i köpis idag, men då ska helt plötsligt tjejen i kassan ha leg på Camilla med bara för att hon står bredvid?! Så har dom aldrig gjort förut ! Vi sa det, att det är ju bara jag som ska ha drickat, för det var det också. Men hon säger ändå att så är reglerna, åså ropar hon dit en äldre tant som säger samma sak. Var bara å lämna allt å dra då. :S Sjukt ju. Aja.
Imorron ska jag till ängsbacken å hämta mitt schema för sommaren också. Bra å veta långt innan, kan man planera lite roliga saker. ;)
Jaani. Slänger upp en bild på min älskade far då för att han fyller år idag. :) hihi. Snällare människa är svårt att hitta! <3
GODNATT !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0