Söndag.

Mhm, idag har vi en trist grå söndag, efter dessa underbara dagar med allt underbart folk. <3 TACK för att ni gjorde min helg! :) Har ju redan skrivit om torsdagen å fredagen, men blev faktiskt nästan en tredagars, även om jag inte var såå spec full i fredags, å inte skitfull igår heller. :P Igår hämtade Sarah upp mig vid 19.30, vi hämtade Maria å for sen till forsbacka. Väl där gick vi direkt ner till pilparken som det heter, där var det lite folk som var fylla å spelade bra musik. ;D Så blev iaf cub en gång, men igår sög jag ju pung. :P Till å från det där, huvudsaken att det är skitroligt ;) Men sen hade Johanna jobbigt med pollen och Sarah hade ont i magen, så dom drog rätt så tidigt, redan vid 22. Å Maria hakade på dom med, jag däremot var inte alls sugen på att åka hem så jag stannade kvar med resten av folket. Dvs Forslund, Svinto m.m Kommer inte ihåg namnen på alla. Lyssnade på massa bra musik där på ängen, å dansade å röjjde ända till kl 3 på natten ;) Haha. SÅ KUL!  Dom lever verkligen livet där borta i forsbacka må jag säga. ;D Men sen började jag bli trött å onykter strax före 3, så ringde mor efter skjuts. TACK :) Fick även sällskap bort till tvätten där hon skulle hämta mig pga någon som inte ville låta mig gå ensam. ;D hihi. Söta folk det finns! Men det hade inte varit någon fara, var inte en kotte ute. Men man kan ju aldrig vara säker ändå liksom. Så blev det bara hem å käka tacos å sooova. Sov ända till 12 idag. Får lite ångest när jag sover sådär länge, men var väl inte så konstigt heller kanske.
Idag har jag hållt mig inomhus hela dagen, vädret har inte varit nå peppande att gå ut till. Ska väl bege mig ner till ICA strax iaf. Så blir det gossip girl sen, samt never been kissed. Sett den filmen x antal ggr, men det är en sån där BRA film man kan se hur många ggr som helst. Sofia var här idag på eftermiddagen med. :) Men hon drog precis.
Imorron jobbar jag på dagis i valbo, går 9.30-18.30. Skönt å få sova lite! Kruxet är att man ju inte har nån bil numera, så går dom jävla bussarna skitsällan dit. Så måste åka med 8.30 bussen.1 timme innan jag börjar! :( Fan, nu vill jag ha en bil! ;P Sälj en åt mig???
Jaja..

Jag ägnar en extra tanke åt 17åriga killarna som dog i torsdags natt i en bilolycka årsunda. :( Tänker på deras familj/släkt.. vilket jäävla helvete :( Fan, vad man tycker att man inte alls har problem när man hör om sånt där. :(
Vila I Frid!

Nåja.. ska väl ta mig till ICA.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0