Snörvel.

Jadu, fortfarande är man förkyld som en jag vet inte vad. Men det styr sig säkert nån gång. ;D Hosta har jag å, uscha.
Jaja, blev jobb bara 4 timmar idag på tallåsgården. :) Slutade redan 13.30, rätt skönt ändå. Imorron går jag 11.30-18, skönt å få sova ut lite ju. ;D Trevligt var det iaf, de äldre barnen kom ihåg mig. :)
Så ikväll har det varit promenix å film. :) Treevligt.
För er som inte vet å är intresserade, så är melodifestivalens första semifinal redan imorron btw. :D Sverige är med å tävlar, får se om hon går vidare till på lördag nudå. Spännande! Antingen går det bra, eller så går det inte alls tror jag.
Så är även andra semin på torsdag.. mhm, musik is the shit. Vad skulle jag göra om inte musik fanns?? Ojoj, det vet jag inte alls. ;D
Vet iaf att jag är sjukt trött nu ikväll, inte sovit så många timmar de två senaste nätterna, pga att man festat åså. Inatt sov jag väl 7,5 timme iaf. Får sova ända till halv 10 imon, wee ;)
Så ska väl ta å görat om en stund då. Äta en macka först. :)
Nattinatt!
Peace !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0