Snart helg!

Hejsan!
Sitter hemma igen då, allby myself. Har tråkigt, kom å gör mig sällskap ffs!
Sköönt med torsdag, jag tycker om torsdagar. Spec idag, för det är löningshelg nu å det kommer bli en toppenhelg är jag säker på. :) Samt jobbar jag bara 4 timmar imorron, 9.30-13.30. Kan det bli bättre? ;) Vädret ska tydligen bli bra i helgen också, kanoners. :) Imorron händer inget spec iaf, ska träffa sis på köpis när jag slutat. Jag tror inte jag ska ha nåt, men det ska hon, kika går ju alltid å göra. :P Så vet jag inte om vi bara ska chilla på kvällen.. inge fest iaf, det blir ju på lördag det. ;) Festar säällan fredagar numera, man orkar ju aldrig när man är så trött för man jobbat hela veckan. Det orkade man förr, men inte nu. Sen är det alltid roligare å gå ut lördagar också ju. ;) Vet inte riktigt vilka vi blir på lördag än. Jag å Sarah ska iaf fixa oss tsm, å laga goood mat hemma hos mig. :) Så blir väl Sis å Thomas med, å Sofia å en kompis till henne som det ser ut. Ska väl höra oss för lite. ^^
Kommer bli GREAT !
Sen helgen efter det blir det utgång i gävle faktiskt! :D Wee, har ju saknat gävle jag. Då kommer nämligen min vän Carro hem dit, hon har alltid bott där, men har bott i Växjö nu sen två år tillbaka, pga att hon hitta sin kärlek där. ;) Vi festade ju ofta tsm förr, så det blir en favorit i repris :D Wee! ;D
Så fick jag reda på idag att min andra vän Carro, torsåkersbruttan, ska flytta till gävle i augusti! :) Perfekt det, har man sovplats efter krogen sen. ;) höhö. Nej men det är najs!
Nuu ska jag göra nåt annat!
Pussis !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0