Smögi mögi vs Ture.

HAHA YEAH! Det är FIGHT PÅ G, mellan mig å jättebabyn Ture. Nu fattar inte ni ett jota, men det är jag som är smögi mögi å Camilla som är Ture. Vi har även lite fler smeknamn på oss själva, eller ja vi säger såhär. Det är rättare sagt smeknamn vi hade när vi var små, som våra brorsor kallade oss. :D HAHA! Jag var lejon (för jag såg ut som en sån i håret tydligen? :S ) å jag kallades även smögi mögi ibland. Fråga mig inte varför. Och Camilla, hon var jättebabyn en gång, å sen mestadels Ture, pga att hon var så lik kycklingen i det där barnprogrammet darkween duck som gick då. ;D HAHAH! Skämt å sido, så är det ingen fight på g, men jag tyckte rubriken blev så bra. Aja, brorsan började t.om kalla henne Ture utan att tänka sig för till slut. Så kul. :D Så satt jag med min kära syster å snackade på msn nu, åså kom vi helt plötsligt å tänka på det här. Ojojoj, vi å våran sjuka humor. :D Vi satt seriöst å asgarvade bakom skärmen, båda två. MINNEN <3 Jag älskar min syster, och jag älskar våran humor. Jag skulle vilja ha en pojkvän som var som Camilla i sättet, seriöst! Hon sa samma sak om mig. ;D Haha. Men finns det några såna killar ute där nånstans, som är som oss i sättet? HAHA! Det vette gudarna. Vi har ju våran sjuka humor vi med. ;) Det borde nästan inte finnas det, för jag å Camilla är unika. Men ingen har nånsin fått mig å skratta så som hon får, så det vore inte helt fel med en pojkvän som fick en att skratta så oerhört mkt heller. Då skulle man ju leva hur länge som helst? ;) Ojoj, jag är lite hyper just nu. På onsdag ska vi iaf umgås, Ture å jag. Då ska vi dricka bärs å dra på steeltown tror vi. Trevligt värre, jag kommer förhoppningsvis skratta hela kvällen! :D Skönt att man är ledig torsdag.. så i helgen ska jag umgås med Sarah å Sofia på lördagen. :) Vi ska på den där dragshowen på folkets hus, hihi. Blir nog riktigt trevlans! YEAH !
Hitta på nudå? Lite tv kanske? För en gångs skull.. fan jag ser ju aldrig på tv mera när jag har dator. ;) Jaja. VILL UT Å SPRINGA ! Det ska göras också. Men inte ikväll. ;)

Här är vi, ture och isakio jimbo (ett annat skämtsmeknamn på mig), röjjer järnet! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0