SKOJ !

Joooni, igår hade jag en kalastrevlig kväll lär jag säga! :) Ojoj, blev bra fyll också. ;P Camilla, förlåt, TURE kom hit vid halv 8 tiden, vi lyssnade på mass bra musik, drack å käka pizza. Så efter en stund kom Christofer förbi med, å var social! :) Han var nykter igår å hade tråkigt, så varför inte. :) Sjuuukt kul å kunna umgås som vanliga vänner igen, å prata om det mesta, trots att vi var tsm i 2,5 år och har gått igenom så himla mkt ihop. Men var kanske lite därför det tog slut också, vi är så jäävla lika varann i sättet så vi är mer som vänner. Jag lyssnar på honom numera om hans flickor, å han lyssnar på mig ;) hehe. Rolig som satan är han också, jag säger bara linnet eller ska jag säga kalsongen, så fattar nog borde Christofer å Ture fatta vad jag mena!! :D:D HHAHAHA fyfan vad kul det var!!! ;)
Jaja, sen skjutsade han oss till Kim, där var även Danne å Lillis. Så kom Kims lillesyrra Emma en sväng också. :) Det var trevligt, lyssnade på musik å drack! Så drog jag å Camilla till steeltown sen, var inte där såå länge. Mötte upp Andreas, Jonas å Jones sen, å så drog vi med dom till kharma! :) Inte varit där på ett år å två månader ca, tycker det brukar vara rätt segt där så går man alltid på lobby istället. :P Men nu var vi där, å det var trevligt som fan! Fler folk än förväntat också, så det var naajs! Nedervåningen var inte öppen så blev ingen dans, jag å Camilla som var danssugna ;) Men vi hade trevligt ändå vi! Så efter det blev det efterfest i forsbacka, tog taxi dit :) Jag, Andreas, Maria, Jonas och Jones! Drog hem till Jones å dunka lite musik. Sen drog jag å Andreas hem till honom, där jag däckade rätt fort. ;) Sov till ca halv 11 idag, så fick jag skjuts hem och är bara hemma.. lite småbakis är jag, men tog en dusch nyss så mår finfint nu. :) Mamma kom på besök nu, vi ska putsa mina fönster. ;) Sen hänger jag nog med henne hem en sväng. Pussa lite på Betty Boop! ;) hihi.
Fint väder också, det tycker jag om! Ska bli fint i helgen med, perfekt det !
Yää men ska väl hjälpa till lite här nu.
Det känns som söndag idag btw. Men imorron äre fredag å helg igen! <3
Ha en braaaa dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0