Sjukling. :/

Jupp, idag mår inte jag nå vidare faktiskt. Började känna av lite igår, har blivit förkyld å känner mig fryssen. :/ Brukar alltid börja annars med att jag får ont i halsen först, å sen blir förkyld.. är alltid glad så länge jag slipper halsont, det är hemskt ! Men klarade av dagen på dagiset utan problem iaf, utan att känna sig alltför sjuk.. yesyes, å kvällen har spenderats tsm med underbara Sarah. <3 Hon hämtade upp mig efter 18, så åkte vi till napoleon. Åt en filé black and white, så sjuuukt gott å efterlängtat ! MUNORGASM ;) hihi.
Så drog vi till hemmakväll sen, hyrde två filmer å köpte lösgodis. Hyrde Kärlek 3000, nån skitkonstig svensk romantisk film. B som fan. Herregud. :P Så blev det även eden lake, värsta skräckisen jag sett på länge. Inte så att den var läskig så, utan det var bara massa blod blod blod överallt. My god. :P Man mådde fan dåligt psykiskt till slut av å se på den. Haha. Jag vill ju bli RÄDD av filmerna, vafan. Men jag blir aldrig det. :/ är iofs rätt van med skräckisar, har kollat på det sen jag var 4. :P
Får se hur det blir imorron nudå, om man pallrar sig till torsåker eller ej. Beror helt på hur jag mår, å vädret. Regnar det blir det ju inget, då vill man inte direkt stå ute å spela cub å brännboll. Vi får se hur morrondagen blir. Det jag ska göra nu strax är iaf att lägga mig i min sköna säng å sova! Fyfaan, skapligt trött man är efter veckan. :S Såå skönt å få soova hur länge man vill..!
Jajaa, ska väl ta tag i saken nudå kanske.
Hörs imon!
Nattinatt på er. <3
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0