Pepp !

Yees, jag är pepp som fan idag. :D Blir torsåker ikväll ändå, imorse visste jag inte riktigt hur jag skulle göra för mådde inte hundra. Är fortfarande väldigt förkyld. Men så pratade jag med Carro i tele, å hon gjorde mig sjukt taggad. ;) Wihoo. Sarah följer med också. :D Blir dricka ikväll med, jag kommer väl vara hes som en skata imon antar jag? ;) höhö. Men sånt är livet. Blir upphämtad kvart i sex av en tjej som Carro känner, som kör från gävle, sköönt så man slipper tåg/buss. Så åker Christofer å Kim med också. :D Fan vad kul å få festa med dom grabbarna igen, får man massa gamla minnen i repris. Vi har ju haft våra fester vi. ;D Så hämtar vi upp Sarah sen i kungsgården.. köpte kött å potatissallad också, ska nämligen grilla! Mummmms.
Just nu är jag hemma hos mor, hon fyller 51 år idag. Gamling ;P Grattis grattis !
Men ska väl vara social nu..
Ni får ha en toppenkväll! :D
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0