Pengar.

Weee, idag har man fått massa cash. ;) Jag blev nöjd med min lön! Räkningarna är betalda, och idag efter worket var jag inne på köpis all by myself och shoppade lite också. Wee. Rätt skönt å gå själv faktiskt, men segt när man verkligen skulle behöva smakråd. Jag hittade iaf en jättefin axelbandslös ljusblå klänning, jag såg så brun ut i den. ;) Så den ska jag ha på lördag. Å sen en svart å vitrandig axelbandslös top, såg ut som den skulle va nice å ha en varm sommardag. :) Sen en schysst svart kjol, som det står lite olika namn på med vit text, namn på länder alltså. Åså en mascara å ett vitt skärp. :) Jag är rätt nöjd ! Dom är till för å spenderas, pengarna. Jääjää.
Ikväll har jag tagit det riktigt lugn, haft mamma här på besök. Vet inte vad jag ska göra nu, är väl nån film på tv, bröllopsfixaren eller vad den heter. :) Kanske kika lite på den!
Imorron äre torsdag, å snart äre helg igen. MYS! :) MELIKEMELIKE !
Nej nu blire tvn eller nåt !
Pussis !

Kommentarer
Postat av: sirpa

vad härligt det låter, handla sommarkläder, najjjs

2009-05-28 @ 11:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0