Ojoj.

Förlåt alla läsare, har verkligen inte hunnit blogga ett skit sen i torsdags. :S Jag har haft det jättetrevligt dessa två dagar iaf, med såå mkt underbara människor ! I torsdags fick jag å Sarah skjuts av hennes mamma till Johanna i forsbacka, Daniel och Maria var där hemma också. Å vovvarna. Såå söta ;D Iaf, började väl med att vi drog å åt kebab på deras enda pizzeria där. :P Sen bar det tillbaka till Johanna igen för å börja dricka lite.. strålande väder var det ute också, så det var helt enkelt perfeeekt ! Mhm, så vi spelade ölspelet, lekte jag har aldrig samt spelade vi caps. Fick lite kväljningar när vi körde caps, hade aldrig gjort det förut heller. ;P Är att man fyller på lite muggar med sprit, alla tar lite av sitt eget dricka, så ska man kasta kapsyler i glasen å dens glas det hamnar i lär svepa allt sitt. Vi blev nog bra fulla å glada redan där ;) Grannarna lär ha undrat när dom strax därefter ser oss dansa å röjja på balkonen å innan dess suttit å skrikit SVEP SVEP SVEP ;) Haha. Jätteskoj! Så efter det bar det av till kalvudden som det heter, ett mysigt ställe, blev lite drygt folk på slutet men för övrigt hade jag skitskoj där. :) Mhm, så sen blev det hemgång redan vid 1, fick skjuts av Sarahs mamma. :) Snällt. :)
Så igår bar det av till forsbacka än en gång faktiskt, då var det min mammas tur att skjutsa dit mig å Sarah. For iväg vid halv2tiden, mötte upp Johanna och Maria, så gick vi å köpte en varsin cappriciossa med bea så fort vi kom dit. Fasen vad gott det är med pizza eller kebab dagen efter man druckit. MUMS. Så sen efter det for vi ner till ladis som det heter, å satt å solade x antal timmar. Gick fram å tillbaka nån gång emellanåt för å hämta nåt mera bara. Så köpte vi chips, tog med oss en filt å drack lite vin där nere. MYS ! :) Så lite senare mot kvällningen blev det att spela cub med lite pojkar, sjukt skoj! Cub är verkligen såå roligt. ;D
Så idag blir det nog att åka dit igen, Sarah hämtar upp mig senare. Spela lite mer Cub. :) Men jag ska vara lugn idag, det var jag iofs igår med, drack inte mkt alls. ;P var väl bara i torsdags det var lite värre. mhm mhm. Såå trevligt i forsbacka, mysigt ställe å mysiga folk. :D
Jajaa, idag har det blivit lite tacos iaf. ;) men jag är även sugen på grillat !
Blev lite bilder i lördags med, hittade några på Marias blogg så slänger väl upp nån. Jag som inte är fotogenisk blir som vanligt inte bra på de flesta kort, men ni får väl någon iaf. :P
Äh, får bli dom tre idag. Avslutar med sweeetbilden på Johannas vovvar ! ;)
Men ha en trevlig kväll ikväll! Nu är det maj, det går framåt. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0