Najs!

Denna dag har varit underbar! Vädret har ju varit perfekt. Iofs blåste det lite på eftermiddagen, men det är sånt man får ta. Imorron ska det bli fint med, å resten av veckan är jag osäker.. Jag hoppas det blir fint på lördag iaf, då äre ju cruising, å så tänkte vi lobby senare. ;) Lön på onsdag också ! wee.
Jaani, sitter hemma hos mor å far för tillfället. Är lite halvsegt. cyklade direkt hit efter jobbet. HATAR deras tangentbord, bokstäverna ligger på fel ställen, eller ja, dom som är längst åt vänster. Så jag som är snabb annars, är inte alls lika snabb nu. :P
I veckan annars har jag ingening planerat, förutom jobbet. Ska vi leka? :)
Nej, nu blir det strax en promenad med min älskade sis iaf. Glass ska vi köpa också, här ska frossas!
Slänger upp några bilder idag med, som jag inte har på min egen dator. Dom är rätt gamla allihopa. ;) Spec den första, höhö. Kissemissarna är mamma å pappas alla tre katter, hihi. Förutom den gula å vita, det är ju min Bettymiss det. ;D Men hon bor här numera. Annars äre ju sweeeta lillsanna och Sofia på bilderna också. ;)
Ha en naaajs kväll !









Kommentarer
Postat av: Lillsanna

Sweet du med ullis ;-)... Hur är läget annars?? Kramelikram

2009-05-25 @ 22:48:08
URL: http://sannawelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0