my god.

Shit, idag mår man då verkligen som man förtjänar. Vilken jäääävla fylla jag hade igår! Länge sen jag var sådär sjukt full! Inte konstigt heller, drack ju en del.. Aja, huvudsaken man hade en trevlig kväll, å det var det verkligen. :D Sarah var ju med dessutom, har alltid skoj med henne! Hon är bäst!!!!
Mötte upp Kim å Christofer vid torget runt 17.45, så blev vi upphämtade av en tjej som skulle dit också. :) Det blev lite småkaos där, för var en till kille med i framsätet, å vi skulle ju hämta upp Sarah med. Men slutade med att jag fick ligga raklång över Christofer, Sarah å Kim på bilfärden dit. :D Haha ;D Men det gick bra! Så fick jag träffa Carro igen å, kuul å träffa henne! :) Hann inte snacka så mkt igår bara. :/ Så var det lite fler folk där.. grillade, men jag med min förkylning kände ju ingen jävla smak. :S sugigt värre. Så drack å drack å drack vi lite till.. Blev lite brännboll å, var väl med en gång iaf vad jag minns. ;) Tror inte det gick så bra dock. Yees, å var ju tänkt vi skulle stanna i torsåker hela kvällen, men vi blev så danssugna, så jag, Kim å Sarah åkte tillbaka hit igen tsm med den där tjejen som skjutsa dit oss, så blev vi avsläppta. Bra musik å bra stämning! Hade skoj! Dock har jag skitont i en av mina tår idag, för jag gjorde nåt jääävla hopp ner från den lilla scenen där, så har skitont idag. :P Haha. Jadu.
Jag är så jääävla galen ibland jag, det är helt otroligt! Ojoj.
Blev iaf hemgång sen, eller det blev sibylla först, å sen hem till Kim på lite efterfest. Var jag, han, Sarah åså nån gbgare med sköööööön dialekt. :D:D Älskar den dialekten! Den är ju så söt ! Blev kär i hans röst. :P höhö.
Ja ni, sen drog jag hem vid 4 å sov iaf. Skönt!
Trött som en idiot idag.
Idag ska jag köpa Fredriks föräldrars tv, så han kommer hit med den sen. :) Skönt med lite större iaf, hatar min lilla!
Så ska jag nog haka med till gävle en sväng sen, ska vi grilla lite. Goott ! Skönt å kunna umgås lite, fast man inte är tsm längre... Han är en sån bra människa å vän! <3 Guld Värd!!!!
Kommer nog några bilder sen kanske, Sarah måste skicka över dom först. :)
Hörs senare !
Puss




Kommentarer
Postat av: Tingeling

haha, söt blogg :)

2009-05-11 @ 02:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0