Mm.

Kvällen har tillbringats med Fredrik. Det var trevligt, vi åt grillat. Kockmästarn ;) Grillad vitlöksmarinerad fläskfilé, ugnspotatis med ugnsrostade grönsaker samt tzatziki. ;) Mums. Tack för maten!!! :) Så hade han sparat lite chips åt mig med, som han vet att jag tycker om. Snällt eller vad? Finns inte ord..
Så blev det bara lite tv, gossip girl b.la. Lika bra som alltid. Jadu jadu.
Börjar 9.30 imorron, skönt. :) Men ska ta 8.30 bussen in till valbo.. :S får väl gå in på köpis i värsta fall medan jag väntar. Dagiset ligger precis bredvid köpis så. :) Vet inte exakt hur länge jag jobbar imorron, men bara till 13.30 tror jag.. ska vara där hela veckan, så blir det kanske fler veckor med. Men var bara 75 %.. lite segt, jobbar gärna heltid jag. Men man lär ju ta det man får, än å tacka nej å riskera att det inte blir något alls en annan dag liksom. Skönt med på ett sätt. :)
Jaa, nu blir det väl till att borsta tänderna å sova. Kommer somna som en stock!! :) Skönt!
Godnatt Sverige !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0