Mjahaa.

Usch, imorse var man bra jävla seg när man skulle upp. :S somnade väl strax innan 12, å gick upp kvart i 8. Var tvungen att ta halv 9bussen från mossvägen, men började inte förrän halv 10. Segt å behöva åka en timme innan, å sen lär man vänta på att gå dit i en halvtimme! :S Hade jag haft en bil hade jag kunnat åka tio över.. Nu vill jag ha en bil! Men en sån behövs det pengar till också. :/ Slutade redan vid 17 iaf, då gick sista barnet. :) Men var inte hemma förrän 18.30, pga det jävla bussarna. Varför går ettans buss bara en gång i timmen för?? Kan väl gå en gång i halvtimmen, precis som 41an gör.. Aja.
Neejdu inte lätt eller. Imon blir det jobb i forsbacka, kanske på onsdagen med. ;D Å på torsdag å fredag äre samma ställe som idag. Usch, trött är jag idag å. Vad händer i veckan å helgen då??
På lördag ska jag iaf till torsåker, världens ände. ;D Min vän Carro tycker jag ska komma dit å lira brännboll å cub, samt grilla å dricka lite. ;D Inte tackar jag nej inte! Med rätt sällskap kan man hålla till vartsomhelst. Bara hoppas vädret tillåter. :) Inte alltför ofta jag träffar Carro heller. :)
Jadu, vet icke vad skriva mer idag.. Sanna kommer hit en sväng strax iaf, får jag träffa hennes andra hund, Ester. Säkert skitsöt! :)
Så ska väl återgå.
Men ha det bra gott folk!
KRAMIS !


Kommentarer
Postat av: Anonym

härigt att du får så mycket med jobb!! =D weee

2009-05-05 @ 11:31:13
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0