Jävla blåst!

Jaa, fan vad det ska blåsa ute! Å jag hatar å cykla i motvind å håret ser ut som ett jävla skatbo. Usscha. Bättre när det är lite kallare men vindstilla iaf.
Sorry för dåligt bloggande, jag har börjat känna mig så omotiverad till å blogga. :S Har ju ingen digitalkamera heller, så kan inte knäppa nå kort å lägga ut. En sån vill jag ha ! Men jag ska försööka bli bättre. ;D
Hm, har väl jobbat bara sen sist jag skrev.. typ. Idag var vi i hemlingby med barnen, var där å grillade korv å lekte. Var trevligt. :) Slutade 16.. ska väl göra nå käk nu strax. Köttbullar å pulvermos typ ;P
Händer i helgen för er då?? Imon är jag lite osäker på vad som händer faktiskt, slutar tidigt iaf, redan 13.30. :) På lördag blir det iaf Eurovision song contest hemma hos Sarahs pappa, med henne, Camilla å Camillas kompis Sofie. Sen vet jag inte om det blir nå fler, I hope so. ;D Ska vi iaf käka tacos å ha det trevlans. Blir inge dricka i helgen iaf, har blivit så mkt på sistone. Jag pallar inte dricka varje helg.. Min morfar var alkholist å det är inget jag strävar efter å bli. Inte för jag behöver bli det, men ligger det i släkten tycker iaf inte jag att man ska dricka varje helg! Kul kan man ha ändå.. även om det är lite roligare med alkohol i kroppen ;) oftast iaf. :P beror väl på vad man gör också såklart.
Jag hoppas på fint väder i helgen, är det nån som vet hur det ska bli ?? Jag har hört det ska bli fint iaf. ;)
Händer ikväll då? För mig blir det lugna puckar.. ska väl kika på eurovision, andra semin. Får se vilka som går vidare. :P

Jag och mitt bästa ! <3 Finns ingen bättre människa! Såna här vänner, gott folk, dom växer inte på träd. Så jag är världens lyckligaste som har hittat dig, underbara vän. :) <3 Me love U !
Haha.. bra jävla full var man redan där. Kanske syns ;D

Kommentarer
Postat av: Tessan

2009-05-15 @ 10:52:22
URL: http://thetezz.blogg.se/
Postat av: Tessan

haha, ja jag kan tänka mig om hon blir irriterad . Hon har ett jäkla humör ibland . ;) jag kollade också på semifinal 2 igår, kul att Norge gick vidare, gillar den låten ! :)

2009-05-15 @ 10:54:25
URL: http://thetezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0