Jahapp.

Tjenis penis! ;)
Hoppas ni mår bra! Med mig äre fingemang idag. Trots att det är söndag. Men det är fint väder ute å jag mår bra, så det är på topp. Kom precis hem från donken med Sarah, var där å frossade lite. ;P Men man blir så less på maten där när man äter där en del.. usch. Max är bättre!
Jadu, sitter här å lyssnar på ESC-låtarna på youtube just nu.. jag tycker iaf att norge är värdiga vinnare, det är en rätt spec låt med riktigt söt text. :) Men jag tyckte faktiskt ukraina var bättre, å turkiet var också bra. Å finland! Sverige lär jag säga att det var en av dom sämre, så nu får ju ni svenskar som valde att skicka iväg henne skylla er själva å se hur det gick. ;) Iofs kunde det ju gått bättre, det borde gjort det för det var många sämre som det gick bättre för. Men det var ju som alla har sagt, antingen går det skitbra eller skitdåligt, å det gick skitdåligt. Ska jag va ärlig orkar jag inte bry mig så mkt heller. :) Blir oslo nästa år då! Var iaf en supertrevlig kväll igår, med bra folk. :) <3 Me like! Gött med tacos var det å. ;)
Så blev det hem å sova sen, Camilla å Sofie drog till steeltown dom men var ingen annan som orkade haka. Spar mig till 30 maj jag. :)
Blir nog en skön vecka nu med, ledig torsdagen iaf, fredagen är jag lite osäker hur det blir. Jobb måndag-onsdag iaf. Samma ställe som förra veckan. :) Mhm, får se vad som händer nästa helg då! Lugnt blir det iaf.
Vad ska ni göra idag då? Jag ska strax ut på en promenad i fina vårvädret ;) Med Sofia. Skogspromenad nästa! Så ikväll blir det väl lugnt...

Jag hoppas förresten att det inte var nån som tog illa upp med mitt förra blogginlägg om att jag är rolig? Jag fick för mig att det var någon som blev lite upprörd där.. jag får be om ursäkt isf. :( ;)

Jaja.. :) Ha en kanondag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0