Jahaa

Jag känner jag borde väl skriva nåt idag med iaf. :P Inte lika skrivsugen idag. Rätt så trött, kommer somna i tid ikväll tror jag, börjar ju halv 8 imorron också. Segt det, jag är ju van med sovmorron numera. ;) Så lär åka med halv 7 bussen imon.. suck. Slutar 15 iaf. :) Sen är jag ledig torsdag! Wee.
Så blir det att umgås med systeryster imon kväll, får se om det blir några fler som vill vara med. Vi ska dricka å härja lite hade vi tänkt, men det har jag väl redan nämnt en del. ;) höhö.
Jaani.. idag blev det jobb till 16 iaf. Gick fingemang. Hann med att sola lite solarium efter jobbet med. Så nu är jag en niggah. ;) Haha neej inte riktigt så illa. Det är så bra det nya solariumet på stan, 40 spänn för 16 min, å man blir brunare än om man solar 20 min på andra ställen. Me like. YEAH.
Jadu. Är faktiskt inte på nåt blogghumör idag. Vädret är fint iaf, det tycker vi om.
Ha en nice kväll!
Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0