Hungrig!

HEJS!
Fredag å helg igen då, trots att det verkligen kändes som söndag hela dagen igår. Lite deprimerande, men nu känns det på topp igen ! :) Jobbade 8.30-15.30 idag, var tänkt 16.30 först men är ju en klämdag idag så var så lugnt hela dagen, fick gå en timme tidigare då. :) Hade 5 barn på avdelningen på hela dagen, annars brukar det vara runt 18.. :P
Vad ska ni göra ikväll?! För mig blir det lugna gatan hela kvällen..håller på å tvättar just nu, måste äta snart, för börjar bli riktigt hungrig. Så blir väl bara chips å tvn sen för mig. ;) Ensam tror jag.. kan vara skönt det med, men lite sällskap skulle jag inte må dåligt av om nån har tråkigt. :D
Blir nyktert hela helgen iaf. Är inte alls sugen på att festa just nu, det får bli nästa helg..blev ju bra kalas i onsdags så. :P Samt är jag skittrött idag, på min rast höll jag på å somna så. Blir nog en tidig kväll..Men imorron ska iaf jag, Sarah å Sofia på dragshowen Visual på folkets hus. Hoppas den är bra nudå, när man betalat 165 spänn för å gå på den... men det tror jag lätt! :)
Jaa, får se om jag skriver mer senare, beror på orken det. ;)
Nu mat !
Tja tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0