GALET !

Jag kan bara säga en sak.... hahahha :D ALLTSÅ vilken jäääävla rolig kväll vi hade igår! Roligaste kvällen på länge! SHIIIT! Vädret gjorde väl väldigt mkt det med :) Började med att jag å Sarah grillade hemma hos henne, som jag skrev igår. Skiitgött blev det! Fläskfilé, potatissallad, cesarsallad å bea! :D MMMMUMS ! Sen så hämtade min bror upp oss och skjutsade oss till stadsparken. Där träffade vi på Sofia, Elof och deras kompis Jonna. Senare kom Sofie också, och några av deras kompisar. Satt där bra länge, drack och snackade å hade trevligt. Jag lånade Elofs kedjehalsband jag med, så glömde jag ge tillbaka det, och hade det på krogen på mig sen. :D Haha, lägger ut bilder senare när jag fått dom, så ska ni få se hur stylad man såg ut i det. ;) hihi. Jää, så ringde Kim sen och kom en sväng han också. Så efter en stund så gick jag, Sarah å Kim upp mot steeltown.. jag hade mp3n på mig å gick å sjöng ! HAHA. Jag var braaaa packad igår ! Måste verkligen börja ta det lite lugnare. Så drog vi in på steel en sväng, Kim hade glömt sitt leg så han gick hem för att hämta det, men han kom aldrig tillbaka. Fick höra idag att han hade somnat hemma. :P Såå kan det gå. Men vi träffade Sarahs lillebror Mikael där inne iaf, så umgicks lite med han å hans kompisar. :P Så drog vi till lobby senare.. riktigt riktigt kul! Skapligt med folk, och bra musik! Dansade väl hela kvällen! :) Vet att jag köpte en drink jag tappade på golvet bara, som jag knappt druckit av. Suck. :P Mjaa.. sen så hände det roligaste jag nånsin varit med om på fyllan tror jag ! :D:D HHAHA skrattar bara jag tänker på det. ;) Jag å Sarah höll på å skratta ihjäl oss ett tag där igår. Det var nämligen så att jag red på en viss persons rygg efter krogen utanför där.. han ramlar, så jag råkar slå huvet i stenmuren. Skitont gjorde det, haha. Värsta öm idag. :S Menmen iaf, så blir jag lite sur på personen i fråga för att han gjort att jag gjorde illa mig. Så vill han be om ursäkt på nåt sätt, å jag säger på skämt att han ska klä av sig naken. :D HAHAH, åså gör han det!! :D Han klär av sig naken och går mot torget å är kvar där ett bra tag, medan jag å Sarah sitter på trottoarkanten med hans kläder! :D HHAHAH :D Så jävla roligt. :D Så till slut kommer två poliser fram till honom å ber honom klä på sig. Han ba: Nej men jag har inget å skämmas för ;) HAHA klockrent! Men han klär på sig iaf. Shitshit ;D Jaja.. blev hem till Sarah sen å fyllekäka lite, å sen hem å soova. :)
Idag är det toppenväder igen! Har varit å bakiskäkat med Sarah på American take away. GÖÖTT med pizza å bea! Så drog vi till ICA MAXI och köpte glass..satt å solade ett bra tag. Jag har blivit brun dessa dagar! :) Fräsch känner jag mig!
Jaa.. nu är jag bara hemma, lägger in bilder senare som sagt. Får se om jag ska ta en cykeltur hem till mor en sväng.

HA EN BRA DAG !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0