Fryser.

Jaa, sitter faktiskt här i lägenheten å fryser nu. Brukar alltid vara skitvarmt här, brukar de flesta klaga på. Men nu sitter jag faktiskt med en filt runt om mig.. behöver värme. :D Har känt det varje morron när jag varit skittrött å varit tvungen att kliva upp, hur kallt det är att ta av sig det varma täcket. :S uusch, sånt är såå jobbigt.
Jaja, jobbade till 16 idag i forsbacka, lika trevlans som vanligt. :) Så efter det hämtade Camilla, mamma å pappa upp mig där så for vi till gävle. Camilla skulle ha en jacka, så vi kikade runt lite. Hon hittade däremot ingen där, men jag hittade leggings å ett koolt armband. :D Men så skjutsade dom oss till köpis istället, å åkte själva hem. Så var där i 1½ timme kanske, så hittade hon sin jacka till slut. :) Å jag hittade en koool t-shirt. Vit med svart tryck där det stod "do what you want." ;P Fint fint. Så köpte jag en bh med, Betty boop var det på den. ;) riktigt sweet. Passande när min miss heter Betty också. :D Så var vi klara så fick vi faktiskt skjuts hem också. TACK så jävla mkt. ;)
Just nu sitter jag å kikar på efterlyst bara. :S hemska saker. :/
Blir jobb 9.30-18.30 (senast) imorron.. men lär åka med 8.30 bussen. :S bläsch.
Vädret har varit helt okej idag iaf, lite till å från. :)
På fredag ska jag umgås med min underbara Sarah! <3 Vi ska äta middag på napoleon, å sen hyra film å dra hem till mig å kika på det. :) MYS !
Men nuu ska jag faktiskt ta å se klart på efterlyst. Så ska jag försöka lägga mig i tid ikväll. Sovit 14 timmar nu på två nätter, inte riktigt min grej det eller. Måste sova mera! Men är ju alltid nåt man är uppe å fixar med. :P Jaja, ska försööka ikväll. ;D
Godnatt !
Krambanan !

Kommentarer
Postat av: Tessan

ja dom är söta men väldigt busiga, speciellt Noah . Tindra har börjat lugna ner sig lite . :) hemma hos mig brukar det klagas på att det är kallt och jag kan hålla med om det . ;) bättre nu när solen är framme . kram

2009-05-07 @ 15:18:49
URL: http://thetezz.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja du verkar ju ha blivit återställd kvinna ifrån karln . Hur är allt annars då ? =)

2009-05-07 @ 16:34:54
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0