:)

Hej hopp!
Söndag idag, hade en trevlig kväll igår. :) Var hemma hos Sarah som jag skrev, var jättetrevligt. Blev bjuden på skiiitgod tacopaj med, som hennes mamma gjort. Hur gott som helst!! Så det tackar jag för. :) Så sen fick vi skjuts av hennes mamma in till sandviken, vi hämtade upp Sofia och drog till folkets hus. Dragshowen var GRYM! Allt var grymt.. jag imponerades verkligen av tjejerna som dansade hiphop, skulle också vilja kunna dansa sådär ! Så jävla snyggt! Å sen dragshowkillarna, var såå bra! Kristian var grym! :) Och alla akrobaterna..ojoj! Så det var värt pengarna, å ni som inte var där missade nåt. ;)
Så efteråt skulle Sofia på en födelsedagsfest, och jag å Sarah drog till Steeltown. Väl där var det lite segt, bara massa äldre folk.. så drog till lillen, där var det inte heller nå folk man kände. :P Så gick tillbaka till steeltown igen.. lika segt där. :P Så till slut drog vi in på lobby.. var nog den tråkigaste gången jag varit på lobby faktiskt. Inte alls mkt folk, å de flesta var trista. :P Dom från dragshowen var ju iofs där, så var ju roligt å träffa några av dom, men resten..blää. :P haha. Så vi drog därifrån redan vid 1, fick skjuts till rese av Sarahs mamma där jag hade min cykel. Cyklade hem fort som fän, och somnade direkt. :)
NUUU är jag hungrig, så ska göra mig i ordning, sen blir det en pizza på american take away med Christofer. Han festade igår han med, kanske man får höra nåt roligt skvaller. ;D
Får se om det skrivs mer senare.
Ha en kanoners dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0