Yoyo.

Tisdag kväll då, sitter hemma hos Fredrik. Blev jobb på Hagaströmsgården idag, blev ditringd redan 7.30 imorse. Var mååttligt trött, men vill ha pengar, så var bara att pallra sig upp det. :) Kom dit till ca 8.15, sen var jag där till 16.30 idag. Var med några barn till en pulkabacke där dom fick åka lite madrasser åså, skinande väder också så det var skooj. Efter worket åkte jag direkt tillbaks till Fredrik, för vi skulle på bio kl 18. Blev ju förhandsvisningen av slumdog millionare som jag nämnde förr. Den var väl helt okej... rätt så speciell, lite seg då å då. Men klart sevärd iaf :) Men den slog inte Benjamin Button ;P Yesyes.. sen blev det bara hem, kikade lite på Den rätte för Rosing igen, haha. Rätt underhållande lär jag säga. :) Men vafan, den där 19åringen då, seriöst?? Hur kan han vilja vara med henne? 15-16 år äldre ju! Skulle ju nästan kunna va morsa åt han. Och ska jag va ärlig så tror jag då inte han är den "rätte" för henne. Om nu nån av dom är det. Men liksom, stor chans att dom två kommer leva lyckligt tsm i alla sina dagar? Njääe. Men spännande blir det å se !
Jadu, sen var det Andra avenyn då of course. Alltid lika bäst!
Men fasen, vad mätt jag varit idag! Känner mig som uppumpad ballong å ser skitfet ut om magen. :P Fast jag inte ätit så mkt.. åt lite korv å mos på dagiset, så var jag rätt hungrig när jag kom hem. Då blev det två mackor.. så åt jag iofs lite chips på bion å drack cola men.. pallade inte ens få i mig maten nu när vi åt när vi kom hem. :P Så det fick bli en matlåda till imorron.. ska vara i Hagaström då med, går 8-16. Sen blir det hem å fira älsko, som fyller år imorron som ni kanske vet nu. Liten blir stor ;) Jäss jäss. Får se vad den dagen bjuder på.
Rätt trött nu iaf, så blir nog till att sova strax. :)
Skrivs väl mer imorron!
Pussitja

Kommentarer
Postat av: Anonym

wehoo=) Ja freppa blir gammal idag =))

2009-03-04 @ 12:24:22
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0