Weee.

Jag brukar inte gilla måndagar, men denna måndag var treeevlig. :) Först jobbade jag till 16, åkte hem å chillade en liten stund. Sen drog jag å Fredrik ner på stan, tänkte kika lite smått. Ville ju ha en svart skinnjacka jag, å nu hittade jag den äntligen på den nya klädbutiken inne på flanör, vila heter den. Kostade 800, men så var ju älsko snäll å betalade 300 å jag bara 500. Sååå söööt :) <3 Sen tipsade den jättetrevliga tjejen i kassan om en sjal som matchade till med, så blev skitbra det där. :D weeho. Annars köpte jag bara lite småsaker, strumpor, mascara å sminkborttagning. Måste ha nya skor också! Partyskor plus vanliga. Samt nåt att ha på mig på fredag. Sen behöver jag klippa mig lite med.. mkt som ska göras nu. ;P Färga håret ljusare ska jag göra med, men blir nog när jag klippt mig.. ska ju inte klippa håret kort, vill inte alls ta mkt på längden men måste klippas upp och göra luggen lite kortare. Brukar alltid klippa den i näshöjd, men funderar på att göra den lite kortare denna gång, fast den ändå ska ligga mot sidan. Ska nog aldrig klippa mig i vanlig lugg ni vet, jag passar verkligen inte alls i det! Vet inte varför, jag har ju så himla lågt hårfäste, kan vara därför. Sen passar jag inte alls i mittbena heller.. Aja.
Ikväll har vi gjort en god räksallad här hemma med. Mums mums, blev riktigt smarrig.
Jobb imorron mellan 8.30-16.30. :) Weeho. Sen hämtar förmodligen älskling upp mig, så åker vi till Sandviken en vända å lämnar mammas saker från taxfreen till henne. Kanske hinner hälsa på Sanna också. :P
Slänger upp en bild på den goda salladen. ;)
Nu tv å sen sova !
Natti !

Kommentarer
Postat av: Anonym

ser fram emot att få se den vackra skinnjackan ;) och vad snäll din karl/Freppa var att han betalade 300 kr!! På fredag taggar vi kvinna. Passar inte heller i Lugg, uhh. Vart ska du gå och klippa dig kanska kan haka på för jag måste göra en frisyyyr.

2009-03-31 @ 17:05:20
URL: http://lindasmith.blogg.se/
Postat av: Anonym

blir nog inte så många som vill haka på fredag, alla har ju b livit tråkiga ;) men men.. kan Ju höra iaf!



nee vet tyvärr inget ställe såhär på rak arm, men ska fundera. vi kan ju höras på torsdag.. vill vara ledig då, fast börjar plugget kl 16 iofs. Pusss

2009-03-31 @ 21:42:04
URL: http://lindasmith.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud va maten såg god ut! :D så du har blogg vad trevligt kvinna!

2009-04-01 @ 19:52:49
URL: http://theresiapersdotter.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoho :D hej ehj

2009-04-03 @ 22:41:24
URL: http://theresiapersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0