Utgång.

Yesssbox, det blev utgång idag iaf. :) Bestämdes så ;) Dock har jag typ ingenting å dricka :( Två öl bara, mariestad som jag fick av Fredrik. Har ju inte blivit å köpa nåt när man inte visste hur det skulle bli. Men kan väl vara skönt å vara hyfsat lugn med för en gångs skull? :) Fredrik är här nu med, men han blir kvar här när vi går på krogen. Snart kommer iaf Sarah, Johanna, Camilla å Sanna. :) Sanna ska inte med på lobby :/ camilla ska förhoppningsvis med, säger att hon mår lite illa då å då. men vi får hoppas på det bästa! Annars blir det jag å de två kusinerna ;) Blir skoj iaf, ut å dansa lite igen. Det är typ det bästa jag vet så. :)
Nästa helg får då bli lugn iaf.. då är det melodifestivalfinal också. Det ska vi kika på ikväll med, andra chansen idag. Hoppas på star pilots och lili å sussie till final. Iaf som jag känner nu.
Men nuu ska jag återgå! Vi ses ute ikväll då folk? ;D
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0