Tröttis.

Hej å hallå readers. :D
Är sååå trött just nu. Gick väl upp runt 7 idag, jobbade 8-16 som sagt. Gick väl bra, var seegt som attans att vara ute där på dagiset bara, hatar detta skitväder ! Fyfaan, så less på snö. Vill aldrig mer se snö nu känner jag. :P Blää !
Mars är vårmånad, så ge mig vår nu. Älskar våren.
Annars har jag varit hos älsko bara, vi åkte till donken, blev sån mat idag. :) testade nån ny variant, den var väl helt okej.
Så har vi kikat lite på hockeyn bara.. är nog rätt kört för brynäs nu. :P tyvärr tyvärr.
Å jag har aldrig nåt roligt å skriva mitt i veckorna. Är oftast för trött för å tänka då. ;)
 function B2_GoMbb(el) { if(location.href.indexOf('/wps/myportal') != -1) { location.href="/wps/myportal/privat/bestall/mobilt?offerKey=mbb-fast-modem"; } else { location.href=el.hrImonn jobbar jag 6.30-13.30. Rätt skönt med såna dagar. :) Så blir väl en dusch nu, å sen sängen bums. Kommer somna som en stock.. är glad att jag typ aldrig har sömnproblem, svårt å sova som många har. När jag gick i grundskolan kunde jag ha det, men aldrig numera. Man är väl trött efter alla års slitande. ;)
Nääru, nu blir det dusch, puss på Fredrik å sleep !
Tjooss !


Kommentarer
Postat av: Linda H som i herrgurka

mm avis på dig här har man sina sömnis problem. uchhh

2009-03-12 @ 01:51:14
URL: http://lindasmith.blogg.se/
Postat av: Johanna*

sv. haha jamen eller hur?! :D förstår inte hur man kan tycka den inte är söt :p

2009-03-12 @ 19:39:56
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/
Postat av: Linda H som i herrgurka

mm även idag har man problem men nice att man har bloggar att kika in :))

haha stakkars sig med galna ungar, nu tar jag helg ifrån allt med plugg och jobb att göra.



Trevlig helg och toffla inte sönder er ;) Grrr

2009-03-13 @ 03:01:26
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0