Trevligt !

Hej å hopp !
Sen sist jag skrev har jag hunnit med en rätt lång promenad ensam med mp3n på eftermiddagen. Var superskönt, älskar att gå med musik! Så har jag upptäckt att fasen vad jag älskar alcazars låt dom sjöng i melodifestivalen.. Stay the night. Hade lust å börja dansa ute när jag gick och lyssnade på den seriöst ;)
Så kom jag hem igen, sen nu ikväll drog jag å Fredrik hem till Linda. Vi tog med oss pizza också, å kikade på gossip girl och Sanningens ögonblick. Trevligt värre. :)
Nuuu blir det väl sova snart. Visar sig om jag jobbar imon eller ej, troligtvis blir det väl kanske så.
Ändrade designen på bloggen med, ville ju ha större text, mkt finare det tycker jag. Så har Linda lovat att hon ska hjälpa mig nån dag så bloggen blir ännu snyggare. :D weee.

HAHAH btw, måste ju skriva upp en asrolig grej som hände inatt. Jag å Fredrik låg å myste lite sådär, å sen kände jag helt plötsligt nåt hårt i sängen... ;) Gissa vad det var??


EN...



VARNINGSTRIANGEL!!! :D HAHHA.
Har ju haft en sån i min bil när jag besiktade bilen, men tog upp den i Fredriks lägenhet för det är egentligen min brors.
Fråga mig inte varför en sån låg där under kudden. Tydligen hade Fredriks vän Robin lagt dit den helt random kvällen innan. :P Säger då det ja. Haha. Så jäävla kul!
Nää ni gott folk, nu blir det borsta tänderna å sova sen.
Godnatt alla SNÄLLA människor !


Varning !!!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0