Tack å hej gamla grej.

Jahaa, nu är bilen borta. Vi åkte å lämnade den idag efter jag slutat jobba vid en skrot i skutskär. Känns lite tomt å tråkigt. :/ Är ju så van med bilen, man är van att gå ut å flytta den så att den står på rätt sida när det är datumparkering här hos Fredrik, å man är van att bara kunna ta den å böna iväg i. Snygg är den å, fast den är gammal. Fick ha den i 1 år å 9 månader iaf, ca. Och jag kommer aldrig att glömma den. ;D Haha vad det där lät dramatiskt. Men köpte den för 3.500 å fick nu 500 för den av skroten.. så 3000 är inte mkt pengar man blivit av med på den om man tänker så eller. :P Kommer väl iaf ta ett tag innan man glömt bort att man inte har den längre, kommer väl fortfarande gå mot parkeringen å tro den är kvar eller nåt. :P
Ajaa, nog om det. Blev jobb idag på hagaströmsgården, var två veckor sen jag var där, så var skoj å vara tillbaka. :) Men blev bara 5 timmars jobb, alltid nåt det å. Imorron ska jag vara på häcklinge i valbo, 6.30-13.30. Skönt å sluta tidigt en fredag, men blir sova i tid ikväll så man orkar. Ska väl hinna se finalen av sveriges värsta bilförare först, plus den där dokumentären om Fritzl tror jag.. om man pallar se karljäveln! :S
Såå imon efter jobbet ska jag nog åka iväg med Linda till andersberg, hälsa på tre killar jag ska vara assistent åt om två veckor i tre dagar, tsm med henne. :) Kul å göra nåt nytt istället för dagis hela tiden. Nyttigt å få in en fot på alla möjliga ställen. :) Så annars imorron händer inget spec, ta det lugnt med bejb, se film å mysa. Åker ju 11.30 med bussen härifrån till sthlm på lördag, ser såå fram emot det. :D Får ta med oss kameran å knäppa lite kort där å ;) wee.
Men nu blir det väl burken innan man ska sova sött.
Skriver mer imorron. :)
Krambanaaaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0