Sunday.

Hej å hopp !
Söndag kväll här, sitter å chillar hemma hos Fredrik som vanligt. Varit riktigt lugn dag, precis som söndagar ska vara. Sett på Gossip girl, typ världens bästa serie. Så sjuukt bra! Så var det Sanningens ögonblick ikväll, haha. Såå underhållande. Men själv skulle jag ALDRIG ställa upp i serien. Nääru, never ever.
Annars idag har vi bara bokat en kryssning :D wee, den 28 mars. Jag, Fredrik, Sanna å Strojden :D Blir skoj det ! 24timmars till Mariehamn! Party party ! ;) Blir lugnt fram till dess är ett som är säkert iaf.. har väl typ 200 spänn fram till dess så. Fattiglapp jag.
Får se om man ska jobba imon eller inte då. Tisdag, onsdag å torsdag vet jag säkert iaf. :)
Men nu blir det snart sova, pussa lite på älsko först kanske. ;)
Bjuder väl på nån bild som är några veckor gammal, innan fest. :P Ser ut som en femtonåring, men vafan. ;P
Godnatt världen !

Kommentarer
Postat av: Johanna*

skitfin bild!

2009-03-16 @ 09:43:05
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/
Postat av: Anonym

ne fin bild ju :) oh trevlans med kryssning.

2009-03-16 @ 19:35:11
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0