Sorry.

Blev aldrig nåt skriva igår, satt inte alls mkt vid datorn, å sen hade jag absolut ingen aning om vad jag skulle skriva. :P Ett inlägg skriver jag ju gärna om dagen, men ibland är det bättre å kunna skriva mer när det gått två dagar, än å skriva typ ingenting en dag. :p Ajaa..
igår iaf hände inget spec, jobbade till 13.30, sen var jag så trött, så sov väl två timmar hemma hos Fredrik. Vi åt kyckling, å på kvällen såg jag Mamma Mia filmen jag hört så mkt bra om. Helt ärligt tyckte inte jag iaf att den var så bra.. lite seg lär jag säga.. :S Sen är det inte riktigt min grej det där med musikalfilmer tror jag..  stör mig lite på att dom helt random börjar dansa å sjunga. Och nej, jag har absolut ingenting emot musik, sång å dans är ju det bästa som finns. Men just i filmer kan det bli lite för mkt.. Grease å Sound of music är ju bra iaf. ;) Men i filmväg gillar ju jag mest skräckfilmer, drama och komedier.. svenska filmer avgudar jag! Inte många som gör det, fattar inte varför? ;P Jäädu.
Idag blev det jobb mellan 9.30-16.30.. gick rätt fort.
Riktigt skönt med fredag å helg nu iaf! Känner jag behöver det.. Sitter hemma hos Fredrik å bara chillar just nu, han är och handlar köttfärs, vi ska göra köttfärslimpa ikväll. Riktig husmanskost ;) gött gött ! Får hoppas det går hyfsat fort bara, för jag håller på å dö av hunger. :/ Inte ätit på flera timmar..
Så blir väl bara nån film eller tv ikväll annars. :)
Och jag saaaaknar camilla ! Älskade syster. Dig som jag kan prata med om allt, och som är världens roligaste och underbaraste människa. :) Vi får ta och ha en ordentlig systerkväll nu snart.. om sisådär en vecka kanske? ;D
Här är hon, så himlans fin på den bilden! Sen äre ju min gooa karl, å camillas pojkvän Thomas :)
Hoppas ni får en trevlig fredagkväll, det ska jag ha !


Kommentarer
Postat av: Camilla

aw! gosflickan! <3



nästa helg! då ses vi! :)

2009-03-14 @ 13:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0