Skitväder !

Shit, vad less jag är på snön nu. Kan den inte bara försvinna? Är ju april snart ffs. usch usch.. var hemskt imorse när jag gick ut till bilen runt kvart över 7tiden, å var tvungen att pulsa runt i en massa snö. Bläsch.. å sen vart det gaanska läskigt när jag precis svängt ut på samma väg där sjukhuset ligger, så lägger bilen bara av. Å gick inte å starta den, tog kanske 3 minuter innan den var igång igen.. :S uusch, men som tur var körde alla bilar bara förbi mig, är ju tvåfiligt där. Så idag var fan sista gången jag körde denna bil.. nu får det räcka, tror jag ska ringa det där numret imon till dom/den som kommer å hämtar bilen. Nu orkar jag inte med den mer, imon blir det bussen till dagiset. Börjar 9 imon, slutar 16.30.
Så idag var Sofia hit till Fredrik en sväng å. :D vi spelade guitar hero och sjöng lite lips. ;D Skoj skoj! Sen drog hon iväg på dans vid 8, vi kikade på tv bara. Nuu blir det lugnt å sova sen. Tröttis är vad jag är. ;)
Men ha en bra fortsatt kväll everybody !
Godnatt !

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha störd bil hörru ;P

2009-03-24 @ 23:54:49
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0