SKIT !

Finns inte ord för hur jävla arg å besviken jag är nu på allt som har med bil å göra. Som jag känner nu ska jag fan aldrig köpa en bilfan mer. Som jag skrivit tidigare så gick ju inte min bil igenom besiktningen, å blir för dyrt att reparera allt. Jag med min vanliga tur. Så kör den inte mkt alls nu, men iaf så hade jag parkerat den utanför Fredriks port, ett ställe som egentligen inte är en parkering men som jag brukar kunna stå på nån stund på eftermiddagen för att sen flytta den.. är ju datumparkering här, å var för tidigt för å ställa mig på jämna nummer sidan (just där jag ville stå, man måste ställa sig tidigast 18 där). Så tänkte att då ställer jag den där, brukar ju aldrig va nå problem. Men tammefan så har man fått en p-böter när man kommer ut nu ikväll å ska flytta på den. Jag blev såååå jäääävla arg. Jag som inte har den bästa ekonomin för tillfället, och inte får pengar förrän nästa fredag. 500 spänn åt helvete. Hade jag kunnat slösa på nåt mkt roligare än en fitt p-böter. Så sjukt förbannad å lessen ! När jag när som helst ska ställa av bilen å skicka iväg den, så ska man givetvis få en liten "present" där... tack ! Kanske ni tycker låter fjantigt nu när jag blir så sur för det, men kan säga att det inte är min första p-böter precis, å har bara varit problem med bilen hela tiden. Å nu ska man inte ha den längre, så får man en sån där det sista man får. Jag är ARG ! gah ! Ett stort minus är ju att man knappt har pengar för å leva till nästa vecka. Men tänker betala den där när jag fått pengar, inte en chans jag gör det innan, även om det blir en dag för sent !
SÅ ! Nu har jag fått skriva vad jag känner om det iaf. Nu tänker jag inte ägna det en tanke förrän det är dags å betala !
Nyss var vi till Ica maxi, småhandlade lite. Nu blir det potatisbullar å blodpudding. Så ska vi nog se en film. Så ska jag käka lite chips som är kvar sen helgen med, det är jag värd nu tycker jag !
Jobb imon igen till 16.30. :)
Ha en trevlig kväll.
Hej !


Kommentarer
Postat av: Johanna*

åh, vad tråkigt :/

2009-03-18 @ 22:43:29
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/
Postat av: Anonym

fyfasikken vilken otur ! Jag förstår att du är förbanad!

2009-03-19 @ 00:29:44
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0