Seriöst?!

Måste ju skriva om min åsikt angående melodifestivalen igår! Seriöst svenskar, hur tänker ni???? Nu vet inte jag om nån som läser här röstade på Caroline af Ugglas, men har du gjort det, seriöst hur tänkte du då? Hon är ju värdelös ! Låten är väl lite bättre nu när man lyssnat lite på den, men vafan... men visst, nu hoppas jag iaf att hon vinner hela skiten, så kommer ni ångra er sen ;) Hon leder ju omröstningen på aftonbladet också. Haha. Sjukt. :P Jag hoppades på Lili å Sussie och Star pilots igår. Å andra sidan vet man aldrig, folk har ju så konstig smak, så hon kanske tar hem hela alltihop i moskva om hon vinner? Jadu.. vi får se, vi får se.
Nu ska vi göra räkmackor, å sen kika film iaf ! :)
hejs.

Kommentarer
Postat av: Linda H som i herrgurka

Tofflar ;D



Tycker att den där låten var helt okeej :DD

2009-03-08 @ 16:45:25
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0