Seeg.

Yees, blev ju utgång igår. Men är inte så bakis iaf, som förra söndagen, var det värsta jag varit med om.. usch. Lite seg i skallen idag bara. :P Började förfesten hos mig. Jag, Fredrik, Sarah, Johanna, Sanna å Camilla först. Sen kom Camillas kompis Sofie, å sen tre till som hon känner. :) Så var även min granne jag inte känner, plus Sofies kille här en stund. Så blev lite mer folk än jag trott. Å jag drack inte så mkt, hade bara två öl. Men blev bjuden en del, så vart lite iaf ;) Å sen köpte jag på krogen med.. å Sarah bjöd mig på en drink också, hon är uuunderbar. :) Bjuder ju tillbaka en annan gång. :) Blev lobby sen iaf, Fredrik skjutsade ner oss, han har varit sjuk så var bara hemma hos mig under tiden. Sanna drog vidare till kungsgården hon.. Camilla mötte upp Thomas, så han hakade också med på krogen. Sen tappade vi bort Johanna där inne rätt mkt, hon träffade på några hon kände, å Camilla var bara med Thomas, så blev jag å Sarah som gled runt där. :) Var skooj :) Men roligare förra veckan. Inte så mkt roligt folk ute igår..
Ajaa, så hämtade Fredrik mig sen, åkte hem å käkade pizza å sov bara. Blev inte så många bilder knäppta, men några iaf. Men jag bjuder bara på tre, för resten blev dåliga. :P
Händer idag då gott folk? För min del blir det riktigt slappt, ska käka pizza nu, sen blir det nog en film eller två. ;)
Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0