Mjaha

Ehm, nu är det såhär att jag skrev faktiskt ett blogginlägg tidigare idag, men vettefan varför inte det syns?? :S Måste glömt å spara. Skrev iaf inget vettigt, får väl ta det nu istället då.
Jobbade till 17 igår, åkte till Fredrik å lämnade bilen å sen var jag tvungen att ta buss hem. Får ju inte köra för långt med bilen, men tycker inte alls om å åka buss. :/ såå segt. Iaf så blev det en sväng till Ica, sen kom Sanna å Sarah till mig. :) Vi såg på lets dance å singing bee. Lite av två filmer med.. annars satt vi bara å snacka skit ;P Var riktigt trevligt ! Såna där kvällar behöver man ibland, med bara flickor. :D hihi.
Dom drog runt halv 2 inatt, så var det sova direkt sen. Blev ju inge skriva igår heller, var för att det var så stressigt helt enkelt. Jadu, å idag vaknade jag vid 10, tidigt för å vara mig det. Så hann tvätta lite å fixa.. Var hem till mor en sväng å hälsade på kissarna innan jag tog bussen tillbaka till gävle vid halv 6. :) Så åt vi god mat å har kikat på robinson. Verkar rätt så bra faktiskt, går på 4an denna gång. Så är tredje tv-kanalen som sänder det programmet. Var ju några år sen det gick nu.. så har vi sjungit lips sen ;) Såå kul! Men Fredrik dissade mig å lips efter en stund, så fick jag sjunga själv. Älskar å sjunga ! Men shit vad trött man blir efter en stund i rösten å lungorna. Haha.
Såå nu strax ska vi kika på Bedtime story, en ny film med Adam Sandler. Komedi, hört den ska vara bra, så får väl hoppas på det då.
Skönt med ännu en lugn helg.. men hör folk här utanför som skriker å härjar, krogen nästa eller? ;D
Spar mig till kryssningen nästa helg, ska bli såå kul! Å kul å träffa Lillsanna å Strojden med, var ju nyår sist. Tre månader sen.. Mitt smeknamn på henne är för att jag har två vänner som heter Sanna å hon är den kortaste. Dessutom kortare än mig, jag som jämt är van att vara kortast. ;) tihi.
Btw så är vädret helt perfekt nu ! Låt snön försvinna så blir det BRA. Kändes som vår ute idag, underbart.
Nääe, vi ska väl ta å titta på den där filmen nu vi. ;D
Ha en underbar kväll!
Tjingen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0