Lång dag.

Hejsan!
Var man här igen då, ska sova snart. Blev typ bara hem direkt efter worket å sova idag, slutade runt 18.15 så var hos Fredrik igen 18.40 ungefär. Dom ringde mig från samma dagis som förra veckan redan 7 imorse, å vid 9.30 var jag där. Imorron blir det jobb mellan 7.30-16. Wee, behöver verkligen långa dagar nu, pengar pengar pengar. ;D Konstigt nog så går tiden riktigt fort på det där stället också. Så imon kväll kommer Sofia hit en sväng innan hon ska iväg å dansa. Blir skoj, har ju inte träffat henne sen januari nån gång! Miss her ! Får hon se hur Fredrik bor också. :D
Å på onsdag kommer mamma å pappa hit på besök. Ska ge ett papper till mig om bilen åså. Sen ska jag nog ringa det där numret om skroten så fort som möjligt. Trist men sant. Läste i ett papper att bilen användes första gången den 15 maj 87, så den är alltså t.om äldre än mig. Men fortfarande vacker. Förutom all rost å skit då. ;P Nääe, blir å kika vidare på bilar nu iaf.. Annars är ju allt billigare med buss egentligen, men har man tålamodet då? Nääe. Tåldamod å jag går inte ihop alla ggr.
Nääe, kanske ska ta sig en kik på ballar av stål å sen sova då!
Nattinaatt !

Kommentarer
Postat av: Anonym

ballar av stål haha :) grymt det vettja hehee

2009-03-24 @ 14:31:08
URL: http://lindasmith.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej nej jag tar bussen =)) kan ta 10 i 3 eller något tilsammans. bra där, då säger jag det till Mamman att du kikar in då ;) Kraaam

2009-03-24 @ 18:08:21
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0