Jahaaja.

Då var det ny vecka, å nya tag som jag brukar säga. Hagaströmsgården ringde mig imorse, undrade om jag kunde jobba. Men jag var lite osäker, för kände mig fryssen imorse å var lite konstig i halsen. Kändes precis som det var feber på g. Så då sa dom det var bäst jag stannade hemma, jag ska ju dit på torsdag iaf :) Men mådde mkt bättre sen när jag vaknade efter att ha somnat om :) Så nu är jag redo å jobba, om det är nån som ringer imon vill säga, det hoppas jag! Sen rätt så tidigt imorron kväll ska jag å Fredrik på bio, vi ska gå på en förhandsvisning av Slumdog millionare. Den ska tydligen vara riktigt bra säger dom :) Fick flera oscars å tydligen :) Så det ser vi framemot.. Sen fyller ju Fredrik 24 år på onsdag! Han blir stor nu karln ;) Så har varit nere på stan idag å inhandlat lite presenter åt honom. Kan tyvärr inte skriva vad här, ifall han läser ;)
Annars idag blir det bara lugnt, ska ner å tvätta några plagg nu. Så har vi laddat hem två filmer vi ska kika på, Mamma mia och Rallybrudar. Jag har inte sett Mamma mia, men alla säger den ska vara bra, så då får jag tro på det ;) Å rallybrudar verkade ju rätt så okej den med. En svensk med Eva Röse.
Jadu.. har några bilder här iaf från festen i lördags. Kanske blir mer sen. Dock ser jag ut som jag vet inte vad på bilderna men.. man lär väl bjuda på sig själv ibland. :P En är iaf på mig å sötdoris :) hihi.
Men uppdaterar mer sen I think ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0