Hungrig.

Hej å hallå !
Ännu en ny vecka igen då, vecka 12 om jag inte har helt fel. :) Tiden går så sjukt fort egentligen, fattar inte. Så fort man komemr hem från jobbet så flyger timmarna fram, å helgerna likaså. Går bara fortare å fortare känns det som ! :S
Vaknade iaf först runt 9 imorse, tänkte att det antagligen inte skulle bli nåt jobb då, iåmed att dom oftast brukar ringa senast 8tiden isf. Men det blev det, för lite före 10 vaknade jag av att vikariejouren ringde ändå, undrade om jag kunde jobba till kl 16 på en femårsavdelning i valbo där jag aldrig varit förut. Kände först bara, NEEEEJ! Hade varit såå skönt å varit ledig. Men var bara att pallra sig upp det. Så kom dit sen, å det var såå trevligt ! Skitgulliga barn, å så mysigt ställe. Sen stod dom å dansade å sjöng till melodifestivallåtarna, inte helt fel när musiken är bra. :D :D
Sen har vi varit en vända till Sandviken, har ju inte varit där på en vecka så var på tiden. Å nu är vi hemma igen. Ska se på American Pie 2 och äta korvstroganoff med ris. MUMS !
Å dom här fina muffinsen bakade Fredrik åt oss igår, när jag skrev mitt senaste blogginlägg. Blev så förvånad hur han hade hunnit. :D Min älskling ;) Goda var dom iaf, lite krämiga också å inte sådär torra som muffins kan vara. men sen är han ju en riktig mästerkock också min bejb ! <3
Imorron blir det jobb på häcklinge förskola, å sen onsdag å torsdag också. Jobbar 7.30-16 imon. Så blir sova rätt tidigt ikväll..
Men som sagt, mattajm !
Puss !


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja nu har jag ju sett fram emot detta ett bra tag ;D



Fasikken vad Freppa är duktig då med att baka. mina blir alltid typ platta ;) hehe!

2009-03-17 @ 18:42:48
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0