höhö.

Jadu, en trökig vanlig tisdag idag. :p Iofs är det ju en massa bra tv-program, blir ju den rätte för rosing nu kl 8, å sen andra avenyn kl 9. weeeho. Annars gillar jag inte tisdagar, dom är så långt från allt.. men imorron är det onsdag, å lite närmare helgen. :) Jobbat idag, gick väl okej. 8-16 imorron.
Jadu.. annars i veckan har jag ingenting planerat å det är såå skönt. I helgen blir det lugna puckar med, jag är inte alls sugen på att dricka. Dels har jag inte råd, sen har jag druckit tre helger på raken, helgen innan dess var det uppehåll, men helgen innan det var det osv. Så nääe, less på skiten. Nu ska det dröja ett tag. Men vi kanske svänger förbi Linda på lördag iaf, hon skulle ha fest. :) Annars blir det bara massa mys hemma hos Fredrik, kika melodifestivalenfinalen bland annat. Heja heja Måns å Alcazar !
jäjä, nu ska vi äta fiskpinnar å potatismos. mums. :) meeee like
höreees ! tjo

Kommentarer
Postat av: Linda H som i herrgurka

hej bruden. ja altså nu blev det ändrade planer.. många som hade sagt ja kunde inte osv. men blir roligare att ta det en annan helg när alla kan / vill. Kan du / ni nästa helg istället ? :)))



Kram

2009-03-10 @ 23:54:32
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0