Hm.

Jahapps, blogginläggen kom fram till slut ändå? Weird, dom syntes ju inte på hela dagen å kvällen igår. Såg dom först idag.. men kanske var segt för alla, jag vet inte.
Skrev att vi skulle kika på Bedtimes Story igår, men såg lite grann av den, men märkte rätt så direkt att det inte var nån film för oss :S För barnslig för min smak.. sure, jag kan kolla på disneyfilmer, men den där var lite väl för min smak. Så blev Lakeview terrace eller nåt sånt istället. Riktigt riktigt bra, en ny från 2008. Handlade om en konstig granne till ett par som nyss flyttat till ett fint hus. Den rekommenderar jag!
Idag vet jag inte alls vad som händer å sker, jag tänkte iaf gå ut på en promenad nu strax. Lade in lite nya låtar i mp3n så blir ut å gå med dunka dunka! ;D Det är ju såå najs det, gå långpromenader ENSAM med mp3n.. Men blir ju aldrig mkt på vintern, på våren å sommaren händer det typ jämt. ;P
Jaa, å ikväll är det gossip girl å sanningens ögonblick ! Bästbäst !
Men nu utgång. Skriver mer senare.
Hejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0